Saturday, May 16, 2009

Where is my money??

Lately ni duit aku asyik melesap..

Last week bapak ak masukkan rm200, this week da abeh da...
My mom mskkan rm200 last friday..

now tinggal rm60 je.. I just can't track what i've been spending...
mama and papa, kalo baca ni, ini adelah beberape sbb duit cepat abes.. so mama n papa kene mskkan duit lg ye? thx...

Sebab utama duit abes:

1) makanan yg harga da melampau lately ni.. (betulke?)
2) kereta makan minyak (ni memang betul)
3) kawan2 (antara calon2nye ialah shahir, mus, majid, azat, huss dan ben.. hahaha)
4) photostat notes (yela x nk fail nanti)
5) shopping (oops~)

2 comments:

  1. Hahaha.. 5 reasons why we should get more money now days...
    LOVE IT!!

    I ske reason number 5...
    Shopping best!!!

    p/s : for now, never say "buy anything you want. i'll pay" to me.. menyesal kang... [shopping mood.. lalallala~]

    ReplyDelete
  2. u should think 1st before making a move ...hahaha

    ReplyDelete